برای دیدن این مطلب ابتدا باید در بزرگترین گروه اینترنتی با بیش از چندین هزار یوزر ثبت نام کنید. برای ثبت نام روی بنر بزرگ زیر کلیک کنید.




زمستان 1386 - آرشیو مقالات و مطالب فارسی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/12/13
11:8 صبح

نرم افزاری کوچک و سریع برای پخش فایلهای ویدئویی Light Alloy 4.1.

بدست اسماعیل در دسته مالتی مدیا


منبع: www.p30download.com


Light Alloy با حجم فقط 1.5 مگابایت و ظاهری بسیار جمع و جور و رابطه کاربری خوش دست خود توانسته است به یکی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایلهای ویدئویی تبدیل شود. این برنامه توانایی های بسیاری در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا و مخصوصاً فایلهای تصویری دارد. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به پشتیبانی از 10 زبان زنده دنیا، پوسته های زیبا، Plug in های متعدد، کنترل صدا و تصویر و رنگها و از همه جالبتر قابلیت تعریف کردن عملکرد کلید های موس در هنگام کار با این برنامه میباشد. این برنامه از فورمتهای AVI, MPEG, DIVX, MP3, WAV  پشتیبانی نموده و قابلییت پخش آنها را با کیفیت بسیار بالا دارا میباشد؛ از جمله کارایی های این برنامه میتوان به پخش dvd ها با کیفیت قابل توجهی اشاره کرد.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب...

86/12/13
11:7 صبح

نرم افزار همه منظوره پخش فایلهای مالتی مدیا Cowon JetAudio 6.28

بدست اسماعیل در دسته مالتی مدیا

منبع: www.p30download.com


JetAudio یکی از قدیمیترین برنامه های پخش فایل های صوتی و تصویری میباشد، ویژگی خاص این برنامه نسبت به برنامه های مشابه پشتیبانی از تمامی فورمت های رایج صوتی و تصویری میباشد، که شما با نصب این برنامه به تنهایی میتوانید تمامی فایل های صوتی و تصویری رایج را اجرا کنید. امکاناتی همچون تبدیل سی دی های صوتی، تغییر فورمت فایل های صوتی، ضبط سی دی های صوتی، ضبط صدا از ورودی های مختلف و ذخیره به فورمت های مختلف و ... از ویژگی های این برنامه است. با کمک ابزار JetCast شما میتوانید شبکه رادیویی اینترنتی خود را ایجاد کنید. این نرم افزار قابلیت پخش فورمت های WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و اکثر سی دی های صوتی و تصویری را دارا میباشد. JetAudio دارای افکت هایی صوتی همچون wide, reverb و x-bass میباشد. قابلیت خروجی چند کاناله صدا، کنترل سرعت پخش فایلهای صوتی، پرش از یک فایل صوتص به فایل دیگر بدون قطع صدا، پشتیبانی از پوسته های مختلف و توانایی نمایش زیر نویس از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند است.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب...

86/12/13
11:5 صبح

حس خوش تماشای فیلم با CyberLink PowerDVD 7.2 Ultra

بدست اسماعیل در دسته مالتی مدیا


منبع: www.p30download.com

آپدیت شد!

PowerDVD Ultra آخرین تحول در دنیای نرم افزارهای پخش DVD است. که بالاترین میزان جذابیت در پخش تصویر و صدای فیلم های DVD در کامپیوتر را از آن خود کرده است. این نرم افزار با دارا بودن تنظیمات متعددی در کنترل و پخش تصویر و صدا، فیلم های DVD را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما به نمایش میگذارد. این نرم افزار علاوه بر پخش فیلم های DVD ، فیلم های VCD را با کیفیت باور نکردنی پخش میکند. ویژگی خاص این برنامه این است که هرچقدر هم سی دی فیلم شما خش داشته باشد این نرم افزار آن را با کیفیت قابل قبول و بدون هیچگونه مکث و یا پرشی پخش میکند و شما اینگونه سی دی ها را فقط با این نرم افزار میتوانید مشاهده کنید.
علاوه بر پخش DVD و VCD هرگونه فایل تصویری دیگر را از روی هارد دیسک میتواند پخش کند. یکی دیگر از ویژگی های خاص این نرم افزار قدرتمند بزرگنمایی دیجیتالی - Digital Zooming - میباشد که به شما این امکان با بزرگ کردن فیلم و بدون افت کیفیت آن را مشاهده کنید!

 

لینک دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

86/12/13
11:4 صبح

نرم افزار ویژه پخش صدا و نمایش دی وی دی Zoom Player 5.00 Full

بدست اسماعیل در دسته مالتی مدیا


منبع: www.p30download.com


Zoom Player نرم افزاری قدرتمند جهت پخش فایل های صوتی و نمایش فیلم های دی وی دی میباشد. این نرم افزار بگونه طراحی شده است که نحوه کار با آن بسیار ساده و انعطاف پذیر باشد. Zoom Player در دو حالت کار میکند: حالت اول فقط مخصوص پخش فایلهای صوتی میباشد و حالت دوم مخصوص پخش فیلم های دی وی دی میباشد. این نرم افزار با قابلیت های ویژه خود میتواند جانشین مناسبی برای نرم افزارهای مشابه خود باشد. Zoom Player توانایی خاصی در پخش و بزرگ نمایی تصاویر ویدیوئی بدون افت کیفیت دارد.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب...

86/12/13
11:3 صبح

نرم افزار پخش و ویرایش فیلم Quicktime Pro With iTunes 7.4.0.91

بدست اسماعیل در دسته مالتی مدیا


منبع: www.p30download.com

 

نرم افزار Quick Time Pro نرم افزار مخصوص شرکت Apple در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی  و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 playerها و گوشی های تلفن همراه و ... می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از پروتکل های HTTP, RTP  RTSP در سطح وب و نیز پشتیبانی از تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز  می کند. نرم افزار QuickTime 7 Pro در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدئویی و... می باشد.

 

لینک دانلود در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب...

86/12/13
11:1 صبح

کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری K-Lite Codec Pack

بدست اسماعیل در دسته مالتی مدیا


منبع: www.p30download.com


حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.

امّا Codec چیست ؟ کلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor ( فشرده ساز / باز کننده فشردگی ) است : یعنی یک روتین نرم افزاری که ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده کرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی کامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

 

لینک دانلود درادامه مطلب

 

ادامه مطلب...

86/12/12
7:10 عصر

نقش التزام عملی در ایمان و باورها

بدست اسماعیل در دسته اسلام

ایمان و باور درحوزه نظر و تفکر قرار می گیرد؛ زیرا شناختی همراه با اذعان و اعتقاد است که در قلب و جان آدمی نشسته و گرایش ها و نگرش هایش را سامان و سمت و سو می دهد. از این رو اندیشه وتفکر از مؤلفه ها و عناصر اصلی آن است؛ چنان که عنصر عقد قلبی نیز رکن و پایه دیگر آن را تشکیل می دهد. بر این اساس قرآن در تبیین و تحلیل خود از ایمان، تنها به شناخت و قطع و یقین بسنده نمی کند؛ بلکه به عنصر عقد قلبی به عنوان مؤلفه اصلی اشاره می کند و در نقد برخی از کسانی که شناخت قطعی از مسئله و موضوعی چون خدا و معاد دارند، می گوید: و استقینتها و جحدوابها؛ با آن که به آن یقین داشتند باز ایمان نیاورده و آن را انکار کردند. یقین، حکم و تصدیق قطعی است به این که می داند این محمول برای آن موضوع است و نمی توان ارتباط و همبستگی آن را به شکلی از اشکال چون علی و معلولی و یا لزوم و التزام نادیده گرفت. با این همه چون عنصر دوم در ایشان نیست نمی توان از ایمان سخن گفت؛ زیرا ایمان تصدیق گر همان یقین قطعی در جان ودل به شکل عقد و باور است که از آن به نگرش یاد می شود و نتیجه آن نیز گرایش ها و رویکردها و رفتارهای برخاسته از بینش و نگرش است.

 

ادامه مطلب...

86/12/12
4:12 عصر

آموزش اکسس(بخش چهارم ب)

بدست در دسته آموزشی

 ورود داده‌ها به جدول

حال که در سه درس قبلی با طراحی جداول در اکسس آشنا شدید و موفق شدید که
اولین جدول خود را طراحی و در پایگاه داده قرار دهید موقع آن رسیده است که
از جداول طراحی شده توسط خودتان استفاده کامل را ببرید یعنی داده ها خود
را برای نگهداری و انجام عملیات در جداول خود وارد کنید و این موضوع یعنی
وارد کردن داده ها در جدول و اصلاحات در آنها موضوع درس این جلسه می باشد.

ادامه مطلب...

86/12/12
4:12 عصر

آموزش اکسس(بخش چهارم)

بدست در دسته آموزشی

تعریف انواع داده ها

در درس پیش مبحث طراحی جدول را آغاز کردیم و پنجره Design View آشنا شدیدو
توانستیم اقدام به ایجاد جداول جدید کنیم ولی یکی از مباحث مهم در طراحی
جدول را ذکر نکردیم و قول آن را به جلسه بعد دادیم و آن مبحث که در این
درس به طور مفصل توضیح داده خواهد شد نوع داده های فیلدها می باشد.
اگر به یاد داشته باشید در پنجره Design View ما برای تعریف کردن فیلدها
از سه ستون Field Name و Data Type و Deion استفاده می کردیم و
همچنین گفته شد که Field Name برای شرح نام فیلد و Deion برای توضیح
فیلد برای استفاده های بعدی می باشد. اما نکته ای که اینجا قابل ذکر می
باشد ستون Data Type می باشد که نوع داده های هر فیلد را مشخص می کند مثلا
داده های از نوع متن, عدد, تاریخ و غیره که تمامی موارد در زیر به طور
کامل شرح داده خواهند شد.
ادامه مطلب...

86/12/12
4:10 عصر

آموزش اکسس (بخش سوم)

بدست در دسته آموزشی

درک بهتر مفهوم ارتباط
در دروس پیشین به طور تدریجی آشنایی نسبتا کاملی با اجزای یک پایگاه داده آشنا شدیم و محیط پنجره Database را به خوبی شناختیم. حال نوبت آن رسیده است که شروع به طراحی کنیم و با دستان قدرتمند خود پایگاه داده زیبایی را خلق کنیم ولی قبل از اینکار باید مفهوم ارتباطات بین جداول را بهتر درک کنیم.
در این درس مفهوم ارتباط بین جدولهای یک پایگاه داده را بهتر درک خواهیم کرد و روشهای مختلف ارتباط را یاد خواهیم گرفت و بدین ترتیب برای ایجاد جداول پایگاه داده خود را آماده تر خواهیم کرد.گاهی دقیقا نمی دانیم که چه نوع داده هایی وارد جدول خواهند شد پس برای رفع این مشکل به تدریج با نظریه طراحی پایگاه داده آشنا می شویم.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >